2011. november 15., kedd

2011 Festett kavicsok

Talán már 2010- ben elkezdtem kavicsok-szépen letisztult kövek után bóklászni, és azoknak megfelelő motívumot találni.
Sikerült is egyből egy nagyobb "fába" vágni a fejszémet.

Úgy emlékszem egyből egy őzikével kezdtem.
Aztán jöttek talán a cicák.


Ő az első cicám nagyon szerettem. Kis alvó cica. És sorra jött a többi:
Teknősök, sünik...





És újra valami nagyobbra vágytam. Megszületett a nagymacskám:
Egy szép tigris formájában.

Na, ez egy időre kielégítette a nagy méretek utáni vágyamat! ;):)
Úgyhogy jöhettek a kicsi- játékos kavicsok.
Békák- katicák-cicák és kipróbáltam egy kutyust is. 





Utána két macsekot is kértek megrendelésre.
Elárulom, hogy fehér állatot nagyon kellemetlen festeni, mert nehéz a szőrét láthatóvá tenni- meg kell találni a hozzá illő színárnyalatot. Remélem sikerült! Döntsétek el!


Játékosságot szerettem volna belecsempészni.
 Leminimalizálódtak a köveim. :)










Őket majdnem kifelejtettem.
Pedig olyan helyes cicusok! Igazi házimacskák!






És egy kis változatosság: "kivirágoztam"... vagy kikaktuszoztam?



Nyakunkon a Mikulás és a Karácsony!
... a pingvin nem tudom mit akar a mikulástól, de gondoltam ha már hideg, akkor ő is belefér... :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése